سرم کاپر پپتاید تراماید Theramid Copper peptide serum

Theramid Copper peptide serum
ویژگی‌ها
حجم: 30 میل
جعبه: دارد
حداقل عمر مفید: ۱۲ ماه بعد از باز شدن درب
کشور سازنده:
ضمانت اصالت: دارد

⚜ Theramid
Copper peptide serum

سرم پپتاید مس
سرم ضد پیری با بالاترین غلظت پپتایدهای مس خالص موجود
ضد پیری
سفت کننده
نرم و درخشان کننده
پپتایدها زنجیره‌ای از اسیدهای آمینه هستند که به طور طبیعی در بدن ما وجود دارند، اما با افزایش سن مقدار آنها کاهش می‌یابد.
به طور خاص، پپتایدهای مس سنتز کلاژن را تحریک می کنند، خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارند و فرآیندهای ترمیم پوست را تسریع می کنند.

 

فرمول آن حاوی 3% پپتاید مس ، بالاترین و خالص ترین غلظت پپتاید مس موجود در بازار است که به تحریک تولید کلاژن و الاستین ، بهبود سفتی، کشش و کاهش آشکار علائم پیری کمک می کند.
که دارای خواص آنتی اکسیدانی است و وظیفه
محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد را دارد.
علاوه بر این، فرآیندهای ترمیم و التیام پوست را تسریع و تحریک می کند. بنابراین نه تنها ظاهر چین و چروک و خطوط را بهبود می بخشد، بلکه از بروز آنها نیز جلوگیری می کند.
فرمول آن با مجموعه ای از پپتایدهای ضد پیری تکمیل شده است که به بهبود نتایج ضد پیری فرمول برای پوست جوان، صاف و سالم در طولانی مدت کمک می کند

 

مواد تشکیل دهنده :
پپتاید مس 3%: پپتیدهای مس به طور طبیعی در پوست یافت می شوند اما با افزایش سن،  کاهش می یابد. کاربرد موضعی آن به عنوان یک آنتی اکسیدان، به تولید کلاژن و الاستین و عملکرد مناسب پوست کمک می کند.

پپتاید 13٪: یک کوکتل موثر از پپتایدهای مکمل پپتاید مس، ساخته شده از: Munapsys: پپتاید مشابه سم بوتولینوم که برای جلوگیری و کاهش خطوط طراحی شده است.

پپتایدهای زیستی: ترکیبی از 5 پپتاید بر اساس مکانیسم های فاکتور رشد (GE) که در مطالعات آزمایشگاهی نشان داده شده است که رشد سلول های پوست را تحریک میکند.

ضمانت اصالت

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی بانوبل
3,690,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات تکمیلی

حجم

30 میل

جعبه

دارد

حداقل عمر مفید

۱۲ ماه بعد از باز شدن درب

کشور سازنده

ضمانت اصالت

دارد

برند

Theramid

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

محصولات پیشنهادی

سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)